Staatsbosbeheer kiest Gummo
Na een bureauoriëntatie onder begeleiding van Scan heeft Staatsbosbeheer in augustus 2007 gekozen voor Gummo als het nieuwe reclamebureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Gummo heeft op basis van de communicatiestrategie van Staatsbosbeheer gewerkt aan een scherpere merkpositionering en een nieuw campagneconcept dat de organisatie de komende jaren een duidelijker gezicht moet geven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Staatsbosbeheer is een merk met hoge naamsbekendheid, maar een lage propositiebekendheid. Velen denken bij het horen van de naam alleen aan boswachters en bosbeheer, terwijl Staatsbosbeheer veel meer doet. Bijvoorbeeld educatie, verhuur van vakantiewoningen, natuurwerkdagen en buitenactiviteiten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe herpositionering gaat in de loop van 2008 van start.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid