Overslaan en naar de inhoud gaan

Outdoor gaat digitaal

Digitalisering dringt in snel tempo door tot de outdoorreclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitale outdoorreclame - ofwel reclame op dynamische digitale beeldschermen buitenshuis- is goed voor ongeveer £48 miljoen. Ter indicatie: dat is 5 procent van de £950 miljoen die Britse adverteerders uitgeven aan statische posters. Nog relatief weinig misschien. Maar naar verwachting zullen de uitgaven aan digitale outdoorreclame de komende vijf jaar stijgen, nu outdoorreclamebedrijven in het hele land grote aantallen schermen plaatsen.

related partner content for mobile comes here

Zo wordt momenteel flink geïnvesteerd in een digitaal outdoorreclamenetwerk voor de Londense metro, dat vóór de Olympische Spelen in 2012 gereed moet zijn. Het gloednieuwe communicatiekanaal maakt gebruik van de meest geavanceerde digitale technologie. Voor adverteerders hebben de eenvoudig te updaten dynamische schermen en panelen twee belangrijke voordelen. Allereerst bieden ze de mogelijkheid van dagdeelplanning, waardoor adverteerders op verschillende tijdstippen verschillende boodschappen kunnen uitzenden. Een ander groot voordeel is dat de resultaten nauwkeurig kunnen worden getrackt.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in