Oproep: doe mee aan onderzoek over social media
Net als vorig jaar zal Pondres in samenwerking met MWM2 het social media onderzoek gaan uitvoeren.
Het onderzoek is het vervolg op een onderzoek dat wij vorig jaar uitgevoerd hebben. In lijn de verwachting gaat het onderzoek SMO2012 heten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMolBloggers worden gevraagd mee te doen aan het onderzoek (voor de liefhebbers: je kunt een iPad 2 winnen).
Onderzoek
Meten is weten. Een uitdrukking die je inmiddels vaak voorbij hoort komen binnen de social media branche. Nu social media de zogenaamde hype voorbij zijn, willen Pondres en MWM2 weten op welke manier het Nederlandse bedrijfsleven social media inzet en wat de verwachtingen zijn voor het jaar 2012. Natuurlijk wordt het onderzoek na afloop uiteraard weer beschikbaar gesteld voor iedereen die het wil lezen.
Een kleine indicatie:
Het onderzoek geeft onder andere antwoord op de volgende vragen:
- Waarom wordt er wel of geen social media ingezet?
- Welke social media kanalen zijn ingezet in 2011?
* En welke verwacht men in te zetten in 2012?
- Wat zijn de doeleinden van social media inzet?
* Heeft men voor deze doeleinden een social mediastrategie?
Pondres: ‘Dit onderzoek gaan wij zowel online als offline onder diverse branches uitvoeren om zo een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen binnen de markt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid