Overslaan en naar de inhoud gaan

Oproep: doe mee aan onderzoek over social media

Net als vorig jaar zal Pondres in samenwerking met MWM2 het social media onderzoek gaan uitvoeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Net als zal Pondres in samenwerking met MWM2 het social media onderzoek gaan uitvoeren.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek is het vervolg op een onderzoek dat wij vorig jaar uitgevoerd hebben. In lijn de verwachting gaat het onderzoek SMO2012 heten.

MolBloggers worden gevraagd mee te doen aan het onderzoek (voor de liefhebbers: je kunt een iPad 2 winnen).

Onderzoek
Meten is weten. Een uitdrukking die je inmiddels vaak voorbij hoort komen binnen de social media branche. Nu social media de zogenaamde hype voorbij zijn, willen Pondres en MWM2 weten op welke manier het Nederlandse bedrijfsleven social media inzet en wat de verwachtingen zijn voor het jaar 2012. Natuurlijk wordt het onderzoek na afloop uiteraard weer beschikbaar gesteld voor iedereen die het wil lezen.

Een kleine indicatie:
Het onderzoek geeft onder andere antwoord op de volgende vragen:

- Waarom wordt er wel of geen social media ingezet?
- Welke social media kanalen zijn ingezet in 2011?
* En welke verwacht men in te zetten in 2012?
- Wat zijn de doeleinden van social media inzet?
* Heeft men voor deze doeleinden een social mediastrategie?

Pondres: ‘Dit onderzoek gaan wij zowel online als offline onder diverse branches uitvoeren om zo een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen binnen de markt.’

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in