Overslaan en naar de inhoud gaan

Online tv-show Wie van de 10

Lemz en Yourzine zijn een nieuwe interactieve online televisieshow gestart: ‘’Wie van de 10. Campina (Vifit) was opdrachtgever voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De game moet de grenzen verleggen van integratie tussen video en game, vooral door de combinatie tussen de grote hoeveelheid streaming video en interactieve keuzemogelijkheden van de spelers. De is bedacht door reclamebureau Lemz en uitgevoerd door online marketingbureau Yourzine. In ‘Wie van de 10’ moeten bezoekers raden welke van de tien gepresenteerde Nederlanders dagelijks voldoende voedingsvezels binnenkrijgt. In de prijzenkast staan onder andere een broodbakmachine, tafelblender en sportieve fiets. Alle spelers krijgen gratis een four-pack Vifit mulitvezel. De online televisieshow speelt een centrale rol in de campagne van Campina voor Vifit multivezel.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in