Online tv-show Wie van de 10
Lemz en Yourzine zijn een nieuwe interactieve online televisieshow gestart: ‘’Wie van de 10. Campina (Vifit) was opdrachtgever voor de…
De game moet de grenzen verleggen van integratie tussen video en game, vooral door de combinatie tussen de grote hoeveelheid streaming video en interactieve keuzemogelijkheden van de spelers. De game is bedacht door reclamebureau Lemz en uitgevoerd door online marketingbureau Yourzine. In ‘Wie van de 10’ moeten bezoekers raden welke van de tien gepresenteerde Nederlanders dagelijks voldoende voedingsvezels binnenkrijgt. In de prijzenkast staan onder andere een broodbakmachine, tafelblender en sportieve fiets. Alle spelers krijgen gratis een four-pack Vifit mulitvezel. De online televisieshow speelt een centrale rol in de campagne van Campina voor Vifit multivezel.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid