One Show zet creatieven onder virtuele douche
'One Shower' helpt creatieve gemeenschap herinneren aan deadline voor inzenden werk.
De beste ideëen onstaan onder de douche. Best logisch dus dat de organisatie van de One Show (het Amerikaanse equivalent van het Cannes Festival) de 'One Shower' introduceert; een VR 360 douche die creatieven moet stimuleren om hun beste werk in te zenden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om creatieven verder in de stemming te brengen, creëerde de One Show een speciale Google Cardboard in de vorm van hun iconische Pencil award. Download de template en dompel jezelf onder in de 360 graden experience.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet thema voor de One Show is dit jaar 'One is all it takes'. Als je nog geen werk hebt ingezonden, dat kan hier tot 27 januari 2017.
One Shower VR Experience
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid