Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Sky Radio

Sky Radio start maandag met een tv-commercial met Phil Collins, Marco Borsato, Trijntje Oosterhuis en Do. Het spotje wordt op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op billboards, abri’s en in advertenties in kranten en tijdschriften poseren de artiesten met de kerstman. Sky Radio wordt omgedoopt in The Christmas Station. Bij wijze van stunt heeft Sky zelf het initiatief genomen voor twee nieuwe kerstliedjes. De zender presenteerde de twee nummers gisteren aan de pers. ‘Merry Christmas Baby’ van Trijntje Oosterhuis en ‘Everyday is Christmas’ van Do worden als het aan Sky ligt geduchte concurrenten van klassiekers als ‘Last Christmas’ en ‘Driving Home For Christmas’.

related partner content for mobile comes here

Met de twee nieuwe kerstnummers geeft de zender een vervolg aan de publiciteit die Sky vorige kerst kreeg toen het station signaleerde dat er te weinig nieuwe kerstmuziek wordt uitgebracht. Onder meer het NOS Journaal besteedde daar uitgebreid aandacht aan. De twee liedjes staan op één single, die vanaf 10 december in de winkel ligt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in