
In totaal viel Nederland 9 keer in de prijzen. DDB Amsterdam won voor Centraal Beheer zilver met de ´schoonmaaksters´. Printzilver was er voor Lowe/Axe Body Spray. In de categorie print behaalde Van Walbeek Etcetera/Pokon & Chrysal brons.
Brons was er ook voor de commercial van Saatchi & Saatchi/Staatsloterij (Meneer Mulder). Nog eens brons ging naar de outdoorcampagne van PPGH JWT voor Robijn Color (Taxi Laundrette). De Nederlandse DDB-creatieven Nico Akkerman en Bart Kooij wonnen goud voor een Volkwagen Golf-filmpje voor DDB Berlijn.
Frankrijk won alledrie de Grand Prix-awards. BETC Euro RSCG in de categorie tv/film met ‘Waterboy’ voor Evian, BDDP & Fils bij print voor BMW en TBWAParis voor vlekverwijderaar K2R. Frankrijk won ook de meeste awards: 22, gevolgd door Duitsland (20) en Engeland (18). Bureau van het Jaar werd Abbot Mead Vickers BBDO.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensNederland stond 31 keer op de shortlist. De prijzen werden ‘online’ uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee