Vier Eurobest-awards voor 180


In totaal viel Nederland 9 keer in de prijzen. DDB Amsterdam won voor Centraal Beheer zilver met de ´schoonmaaksters´. Printzilver was er voor Lowe/Axe Body Spray. In de categorie print behaalde Van Walbeek Etcetera/Pokon & Chrysal brons.
Brons was er ook voor de commercial van Saatchi & Saatchi/Staatsloterij (Meneer Mulder). Nog eens brons ging naar de outdoorcampagne van PPGH JWT voor Robijn Color (Taxi Laundrette). De Nederlandse DDB-creatieven Nico Akkerman en Bart Kooij wonnen goud voor een Volkwagen Golf-filmpje voor DDB Berlijn.
Frankrijk won alledrie de Grand Prix-awards. BETC Euro RSCG in de categorie tv/film met ‘Waterboy’ voor Evian, BDDP & Fils bij print voor BMW en TBWAParis voor vlekverwijderaar K2R. Frankrijk won ook de meeste awards: 22, gevolgd door Duitsland (20) en Engeland (18). Bureau van het Jaar werd Abbot Mead Vickers BBDO.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNederland stond 31 keer op de shortlist. De prijzen werden ‘online’ uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid