
In de twitter-inhaakcampagne, ontwikkeld door Red Urban, zullen de schademanagers van Nationale Nederlanden iedereen waar mogelijk helpen met handige tips. De meest uitzonderlijke pechgevallen maken kans op een toepasselijke prijs om het leed te verzachten.
De campagne sluit aan op de nieuwe commercial van UbachsWisbrun/JWT Amsterdam, waarin schademanager Joost een verliefde klant persoonlijk verder helpt. De twittercampagne moet de persoonlijke touch van de schademanagers nog eens extra belichten.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe online actie is onderdeel van een grootschalige campagne met commercials, radiospots en online advertising. In de banners, via Twitter en de actiesite waterookgebeurt.nl kunnen mensen hun pechgeval melden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee