Overslaan en naar de inhoud gaan

Mendola Reclameman van het Jaar

180-oprichter Chris Mendola is gisteren door MarketingTribune uitgeroepen tot Reclameman van het Jaar 2004.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury noemt Mendola een aanwinst voor het vak. ‘Dankzij het prijswinnende internationale werk voor sportmerk Adidas spoot het aanzien van de Nederlandse reclame in het buitenland omhoog.’

related partner content for mobile comes here

De andere genomineerden waren:Anthony Ruys (Heineken), Enrico Bartens (Mo) en Raymond Cloosterman (Rituals). Elwin Bles en Emilio de Haan (Publicis) werden uitgeroepen tot Reclametalent van het Jaar 2004, dat voor het eerst dit jaar werd gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in