Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain als eerste mediabureau in Nederland zeven dagen open

Uit onderzoek van het bureau bleek dat bij 23 collega-bureaus de telefoon in het weekend niet werd opgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau breidt de dienstverlening vanaf 1 januari 2016 uit naar het weekend. Daarmee wil het bureau gehoor geven aan de groeiende vraag vanuit klanten om ook op zaterdag en zondag gebruik te kunnen maken van volledige dienstverlening.

Naast consultants vanuit het digitale domein (display, search & social) is er elk weekend op het Mediaxplain-kantoor ook in ieder geval één overall mediaconsultant aanwezig. Deze gaat aan het werk met ad hoc vragen voor mediaplannen en &;mediumtype-overschrijdende vraagstukken&;. Maar ook kunnen klantafspraken op zaterdag of zondag plaatshebben. Twee launching clients maken vanaf het nieuwe jaar al direct gebruik van het weekendpakket van het bureau.  

Geen traditionele kantoortijden
Pascal van Meijel en Christiaan van Betuw noemen de uitbreiding naar het weekend een logische stap: &;Bij media-inzet en communicatie kun je geen rekening houden met traditionele kantoortijden. Al geruime tijd voeren onze consultants ’s avonds en in het weekend optimalisaties, creatiewissels en webcare-activiteiten uit. Daarnaast zien we de vraag naar ad hoc advies het laatste jaar sterk stijgen. Vrijdag briefen en maandag een eerste voorstel willen, is zeker geen uitzondering meer. Onder invloed van digitale en sociale media maakt de communicatiebranche een sterke ontwikkeling door richting communiceren en interacteren op momenten waarop de ontvanger van de boodschap het zelf toestaat. Een logische verschuiving van push naar pull.&;

related partner content for mobile comes here

Belronde met collega-bureaus
Mediaxplain deed op zaterdag 17 oktober een willekeurige belronde met 28 Nederlandse media- & communicatiebureaus. Daaruit kwam het volgende naar voren: bij 23 bureaus werd de telefoon niet eens opgenomen. Ook werd er niet - met een antwoordapparaat - verwezen naar een ander nummer. Bij drie bureaus vroeg het antwoordapparaat om in geval van spoed te bellen naar een ander nummer. In twee gevallen werd de telefoon (na doorschakeling) wel opgenomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in