MediaPartners Group bundelt krachten


De nieuw gevormde MediaPartners Group zal opereren in drie verschillende afdelingen (‘labels’): LoyaliteitsCommunicatie, ActieCommunicatie en Interne Communicatie.
MediaPartners LoyaliteitsCommunicatie ontwikkelt en produceert crossmediale proposities (B-to-B en B-to-C). Klanten in Nederland zijn onder meer Albert Heijn, KLM, Nuon en Postbank. MediaPartners ActieCommunicatie richt zich op respons en verkoop voor onder andere Etos, FBTO, Philips en Vacance Select.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMediaPartners Interne Communicatie richt zich op het vergroten van de betrokkenheid van medewerkers bij hun bedrijf of organisatie. In Nederland werkt MediaPartners Interne Communicatie onder meer voor ABN AMRO, Draka, Shell en TNT Post.
Naast Alec Bergsma hebben Coen Zeevenhooven (commercie), Marc Pijsel (financiën) en Martin van Velzen (concept en strategie) zitting in het management van de MediaPartners Group. Bij MediaPartnersGroup werken er 110 mensen en heeft een bruto bureau inkomen van 15,1 miljoen euro (2006).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid