Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaPartners Group bundelt krachten

Media Partners Nederland, Media Partners België, dem communications en Design Domain gaan samen verder onder de naam MediaPartners Group.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuw gevormde MediaPartners Group zal opereren in drie verschillende afdelingen (‘labels’): LoyaliteitsCommunicatie, ActieCommunicatie en Interne Communicatie.

related partner content for mobile comes here

MediaPartners LoyaliteitsCommunicatie ontwikkelt en produceert crossmediale proposities (B-to-B en B-to-C). Klanten in Nederland zijn onder meer Albert Heijn, KLM, Nuon en Postbank. MediaPartners ActieCommunicatie richt zich op respons en verkoop voor onder andere Etos, FBTO, Philips en Vacance Select.

MediaPartners Interne Communicatie richt zich op het vergroten van de betrokkenheid van medewerkers bij hun bedrijf of organisatie. In Nederland werkt MediaPartners Interne Communicatie onder meer voor ABN AMRO, Draka, Shell en TNT Post.

Naast Alec Bergsma hebben Coen Zeevenhooven (commercie), Marc Pijsel (financiën) en Martin van Velzen (concept en strategie) zitting in het management van de MediaPartners Group. Bij MediaPartnersGroup werken er 110 mensen en heeft een bruto bureau inkomen van 15,1 miljoen euro (2006).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in