Marktplaats voor horeca
Op 12eat.nl/ (want to eat, leuke naam hoor) kunnen restaurants hun aanbiedingen voor het publiek kwijt. Dat is een aardige nieuwe marketingmogelijkheid voor de horeca, denk je in eerste instantie. Maar stel nu dat dit initiatief een succes wordt?
Is de horeca dan nog steeds zo blij met 12eat?
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBezoekers die via de gebruiksvriendelijke site een restaurant zoeken komen acties tegen uiteenlopend van gratis koffie tot maar liefst 50 procent korting op eten. De aanbiedingen kunnen vervolgens direct vanaf de website worden gereserveerd.
Volgens Birgit Timmerman, die dit bedacht en begon, is er voor restaurants veel te winnen, want op minder drukke dagen loopt het aantal bezoekers op. Maar als dit een groot succes wordt en een standaard voor velen die uit eten willen, dan wordt dit de nieuwe marktplaats voor de horeca.
Zelf zegt Birgit: "Hiermee wordt het vraag en aanbod principe, al heel gewoon in de hotellerie en de luchtvaart, nu dus eindelijk geïntroduceerd in restaurants."
Is dergelijke transparantie en prijsgevecht goed voor een markt? Wat denkt u, gaan velen hier gebruik van maken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid