Lipton Ice Tea BeachWeather geeft strandweersverwachting
'Het Weer' is en blijft een geliefd thema, waar veel merken op diverse manieren voor hun mobiele campagne gebruik van maken. Enkele…
.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het ijsthee merk tracht met deze app (Android/iPhone) een goed beeld te geven wat we komende 3 dagen kunnen verwachten op diverse stranden in Nederland, maar ook andere stranden in het buitenland. Het geeft een totaalbeeld hoe het weer en (water & lucht)temperatuur is, een uv index en de windsnelheid.
Op gebied van mobile marketing gaat het niet verder dan een Lipton logo. Er blijkt van dezelfde developer ook een 'white label' app ontwikkeld te zijn met de naam 'beachweather'. In deze app is er dus alleen de Lipton sticker op geplakt. Lipton doet dus hierin alleen aan name dropping. In mijn optiek had hier wat meer ingezeten.
Mobile Marketing NL 2012 (www.mobilemarketing.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid