Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat wint Gouden Deurmat

Kruidvat heeft volgens de Nederlandse consument de leukste reclamefolder en ontving daarvoor op het Nationaal Congres Ongeadresseerd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijswinnaar, die alweer voor de tweede keer de hoofdprijs behaalde, doet het met het lijvige Kruidvat Voordeel Magazine bij de consument vooral goed door de ‘steeds verrassend, altijd voordelig’ formule.

related partner content for mobile comes here

Tijdens het vorige week gehouden congres presenteerde Veldkamp/Marktonderzoek de nieuwste cijfers uit het onderzoek Thuis Binnen Bereik. Daaruit blijkt dat de effectiviteit van de folder stijgt: de score op respons was ten opzichte van de vorige meting gestegen van 17 naar 23 procent. Vergeleken met de situatie in 1989/1990 een score die vier keer zo hoog is, aldus de DMSA.

In de top tien wordt Kruidvat gevolgd door achtereenvolgens Blokker, V&D, Gamma, Karwei, Ikea, Hema, Praxis, Bijenkorf en Xenos.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in