Kruidvat wint Gouden Deurmat


De prijswinnaar, die alweer voor de tweede keer de hoofdprijs behaalde, doet het met het lijvige Kruidvat Voordeel Magazine bij de consument vooral goed door de ‘steeds verrassend, altijd voordelig’ formule.
Tijdens het vorige week gehouden congres presenteerde Veldkamp/Marktonderzoek de nieuwste cijfers uit het onderzoek Thuis Binnen Bereik. Daaruit blijkt dat de effectiviteit van de folder stijgt: de score op respons was ten opzichte van de vorige meting gestegen van 17 naar 23 procent. Vergeleken met de situatie in 1989/1990 een score die vier keer zo hoog is, aldus de DMSA.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de top tien wordt Kruidvat gevolgd door achtereenvolgens Blokker, V&D, Gamma, Karwei, Ikea, Hema, Praxis, Bijenkorf en Xenos.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid