Kreuning naar De Media Maatschap
Hij wordt verantwoordelijk voor de portefeuille new business en zal zich daarnaast bezig gaan houden met het ontwikkelen van nieuwe producten.
Kreuning begon zijn carrière bij mediabureau Media Matters als een van de eerste RTV planners. In 1993 stapte hij over naar de gezamenlijke afdeling sales van Radio 538 en Sky Radio. Na de splitsing werd hij aangesteld als commercieel directeur bij Radio 538. In 2006 koos hij voor het ondernemerschap, met muziek als uitgangspunt. Dat bracht hem eigenlijk weer terug bij radio als adviseur bij Q Music. Daarna was hij werkzaam bij Slam!FM en vervolgens E Power.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKreuning over zijn keuze voor De Media Maatschap: 'Na een lange periode bij de radio vind ik het leuk om weer aan de slag te gaan bij een mediabureau, daar waar het voor mij allemaal is begonnen. Bij De Media Maatschap krijg ik alle ruimte om het ondernemerschap verder te ontwikkelen. En dat spreekt mij erg aan.'
Algemeen directeur Willem Jan Nouwens: 'Wij zijn de afgelopen tien jaar vooral bezig geweest om goed werk te leveren voor onze bestaande opdrachtgevers. Dat alles onder het motto - Korte lijnen. Voor lange relaties -. De komende 10 jaar zullen voor ons ook in het teken gaan staan van verdere groei en daar kunnen wij Nico goed bij gebruiken. Het is bovendien ook nog eens een bijzonder aardige kerel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid