Overslaan en naar de inhoud gaan

Kreuning naar De Media Maatschap

Nico Kreuning gaat op 1 november aan de slag als Business Development Manager bij De Media Maatschap.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt verantwoordelijk voor de portefeuille new business en zal zich daarnaast bezig gaan houden met het ontwikkelen van nieuwe producten.

related partner content for mobile comes here

Kreuning begon zijn carrière bij mediabureau Media Matters als een van de eerste RTV planners. In 1993 stapte hij over naar de gezamenlijke afdeling sales van Radio 538 en Sky Radio. Na de splitsing werd hij aangesteld als commercieel directeur bij Radio 538. In 2006 koos hij voor het ondernemerschap, met muziek als uitgangspunt. Dat bracht hem eigenlijk weer terug bij radio als adviseur bij Q Music. Daarna was hij werkzaam bij Slam!FM en vervolgens E Power.

Kreuning over zijn keuze voor De : 'Na een lange periode bij de radio vind ik het leuk om weer aan de slag te gaan bij een mediabureau, daar waar het voor mij allemaal is begonnen. Bij De Media Maatschap krijg ik alle ruimte om het ondernemerschap verder te ontwikkelen. En dat spreekt mij erg aan.'

Algemeen directeur Willem Jan Nouwens: 'Wij zijn de afgelopen tien jaar vooral bezig geweest om goed werk te leveren voor onze bestaande opdrachtgevers. Dat alles onder het motto - Korte lijnen. Voor lange relaties -. De komende 10 jaar zullen voor ons ook in het teken gaan staan van verdere groei en daar kunnen wij Nico goed bij gebruiken. Het is bovendien ook nog eens een bijzonder aardige kerel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in