Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D zit in de lift

Warenhuis V&D wil definitief zijn stoffige imago van zich afschudden. Dat wil het doen door A-merken als Benetton en Apple in zelfstandige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast een prominente plek voor de grote merken komt er ook juist meer aandacht voor nieuwe huismerken als Soho en Frendz. Daarmee wordt dezelfde strategie negestreefd als met restaurantketen La Place, die inmiddels al zo'n 25 jaar bestaat.

related partner content for mobile comes here

Een ander aspect waar V&D veel op inzet vormt de verkoop via internet, mobiele telefoon en sociale media. Het is de bedoeling dat het boeken- en cd-gedeelte in de winkels op den duur kleiner zal worden en dat deze ruimte deels opgevuld wordt met grote serviceafdelingen waar klanten online bestelde producten kunnen ophalen.

V&D denkt de transformatie van het warenhuis binnen vijf jaar te kunnen afronden. Vooralsnog lijkt het bedrijf op de goede weg. De omzet is gestegen van 727 miljoen euro in 2007 naar 847 miljoen dit jaar. Voor 2014 staat de opening gepland van twee nieuwe filialen in Uden en Vlaardingen. Het totaal aantal V&D’s in Nederland komt daarmee op 64.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in