Overslaan en naar de inhoud gaan

Knab werkt aan herpositionering

Knab, onderdeel van Aegon, werkt zeven maanden na de lancering al aan een nieuwe positionering. Klanten zien het verschil met andere banken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu wordt de nieuwe bank Knab gezien als een retailbank, vertellen Marco Keim (ceo Aegon Nederland) en René Frijters (oprichter Knab) in een met AssurantieMagazine (AM). Maar het moet veel meer een personal finance-dienstverlener worden. De klantenaanwas is nu niet groot genoeg. Keim tegen AM: ‘Iedereen die het gebruikt is enthousiast, maar het aantal is te klein. Er zitten zoveel features in en de killer app is voor iedereen anders. We gaan kijken wat Knab nu echt is. Nooit geschoten is altijd mis. We leren er van.’

related partner content for mobile comes here

Knab-oprichter Frijters: ‘We zijn nu druk bezig met de uitwerking van de nieuwe positionering. We zijn een dienstverlener. Daarin onderscheiden we ons van de andere banken. Knab is een service organisatie en dat moeten we in de communicatie veel meer benadrukken.’ Frijters verwacht dat het nog zo'n twee maanden duurt voordat de nieuwe positionering van de bank duidelijk wordt voor de buitenwereld.

Bron: AMweb

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in