
Nu wordt de nieuwe bank Knab gezien als een retailbank, vertellen Marco Keim (ceo Aegon Nederland) en René Frijters (oprichter Knab) in een gesprek met AssurantieMagazine (AM). Maar het moet veel meer een personal finance-dienstverlener worden. De klantenaanwas is nu niet groot genoeg. Keim tegen AM: ‘Iedereen die het gebruikt is enthousiast, maar het aantal is te klein. Er zitten zoveel features in en de killer app is voor iedereen anders. We gaan kijken wat Knab nu echt is. Nooit geschoten is altijd mis. We leren er van.’
Knab-oprichter Frijters: ‘We zijn nu druk bezig met de uitwerking van de nieuwe positionering. We zijn een dienstverlener. Daarin onderscheiden we ons van de andere banken. Knab is een service organisatie en dat moeten we in de communicatie veel meer benadrukken.’ Frijters verwacht dat het nog zo'n twee maanden duurt voordat de nieuwe positionering van de bank duidelijk wordt voor de buitenwereld.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBron: AMweb
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee