Overslaan en naar de inhoud gaan

Kleding.nl verdubbelt omzet in Nederland

De kledingzoekmachine genereerde in 2015 in vijf Europese landen ruim 24 miljoen euro omzet voor de aangesloten webwinkels.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De inspanningen van het bedrijf werpen hun vruchten af, mede door een tv- en radiocampagne, zegt directeur Peter Langenkamp. Kleding.nl haar omzet in Nederland het afgelopen jaar verdubbelen en de omzet uit de internationale activiteiten van zusterbedrijf Fashiola in Duitsland, Groot-Brittannië, Spanje en Frankrijk verdriedubbelde. 

related partner content for mobile comes here

&;Met de juiste marketing- en conceptstrategie is er nog steeds groei in deze branche mogelijk. Het is ons doel om mét winkels in de kledingbranche online succesvol te zijn. Onze app is daar een goed voorbeeld van. Een extra verkoopkanaal, waarmee we de omzet via mobiele devices hebben laten stijgen van 9 naar 16 procent.&

Het online bereik van Kleding.nl groeide het afgelopen jaar met ruim 60 procent, tot meer dan één miljoen bezoekers per maand. De site werd voor het eerst meer via mobiele devices (60%) dan via pc&;s (40%) bezocht. 

Het bedrijf blijft actief investeren in tv-, radio- en online marketingcampagnes en zet daarnaast in op verdere internationalisering, meldt Langenkamp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in