Overslaan en naar de inhoud gaan

KETEL 1 goes storytelling

'In elke fles KETEL 1 schuilt wel een verhaal.' Onder dat motto kiest het jenevermerk voor het delen van bijzondere momenten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat voorlopig alleen nog maar om een printuiting, maar Rob Severein, het creatieve brein achter deze campagne, sluit niet uit dat &;het verhaal van het toeval&; in de toekomst ook op andere manieren nog gebruikt gaat worden. Severein: &;Qua type campagne is dit wel echt "storytelling". In printadvertenties zal het niet direct long copy worden, maar in andere media gaan we daar wel verder in. Er zijn nog zoveel mooie verhalen te vertellen namelijk!&;

related partner content for mobile comes here

Credits
Opdrachtgever Nolet Distillery BV
Campagne: &;KETEL 1. Een verhaal apart&;
Concept Rob Severein (iamartdirector.com), Roland van Beveren
Art Rob Severein
Copy Roland van Beveren
Fotografie Oscar Seijkens
Producer Tineke Seijkens
Verantwoordelijk bij klant Bob Nolet, Michel Meenderman
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in