Overslaan en naar de inhoud gaan

Kathrin de Graaf en Martijn Derikx naar Weber Shandwick

Bureau speelt in op 'continu veranderende mediaconsumptie'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatieadviesbureau Weber Shandwick heeft Kathrin de Graaf en Martijn Derikx aangenomen. De Graaf versterkt het bureau als senior accountmanager. Zij was de afgelopen twee jaar verantwoordelijk voor alle corporate en consumer pr-activiteiten van ActiePagina.nl, onderdeel van RetailMeNot Inc. Daarvoor was zij accountmanager Technology en Digital bij Edelman in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Derikx is aangesteld als digital consultant en zal zich binnen Weber Shandwick onder meer bezighouden met insights en analytics en de inzet van paid online media. Hierbvoor werkte hij bij Edelman Digital, waar zijn focus lag op social media management, social media-campagnes en paid online media.

Volgens Enno Houwerzijl, director, Digital & Innovation Weber Shandwick Benelux, moet het aantrekken van nieuw talent ervoor zorgen &;dat ons aanbod aansluit op de continu veranderende mediaconsumptie&;.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in