Overslaan en naar de inhoud gaan

Het ei van Ubachs maakt nieuwe campagne Maandag

'Groen bloed doet goed' is de nieuwe themaregel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In denieuwe campagne wordt Maandag® gepresenteerd als ‘de detacheerder van de publieke sector’.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een radio en tv-commercial, dag- en vakbladadvertenties, outdoor, bannering, pre-rolls, een online groen-bloed-test en een pr-campagne waarin een speciaal voor de publieke sector geschreven trendboek van Adjiedj Bakas een prominente rol speelt.

De commercial:

Credits

Strategie: Wim Ubachs

Creatie: Wim Ubachs

Fotografie: Reinier van der Aart

Regie: Dwight Groot

Producer: Eline Verhoeven

Filmproductiemaatschappij: Vigics

Bureau Producer: Sasja van Nie

Designbureau: Dog and Pony

Muziek: Wim Ubachs

Muziekstudio: Sounds Like Nando

Geluidstudio: Wim Vonk Asound Idea

Research: Alex van der Weide, Sjoerd Boor

Postproduction: The Ambassadors

Mediabureau: Initiative

Communicatiebureau: Het ei van Ubachs

Opdrachtgever: Maandag®

Manager Marketing & Communications: Michel van Eijnatten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in