Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken pakt uit met digitale campagne: #ChampionTheMatch

DDB & Tribal Worldwide ontwikkelde een online ervaring die de beleving rond Champions League-wedstrijden moet versterken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo kunnen fans tijdens aansprekende wedstrijden - via  - in contact komen met een legende uit de voetbalsport en vinden ze exclusieve content op Twitter en Facebook. 

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar lanceerde Heineken voor het eerst een digitale campagne waarmee je via &;the road to the final&; kon volgen. In de nieuwe campagne ligt de nadruk meer op storytelling. Vanaf de knock-out fase van de Champions League is er elke speelweek een nieuwe verhaal te volgen rond een legend, wedstrijd en locatie. Ruud Gullit zat bijvoorbeeld vast in een chalet en Patrick Kluivert moest halsoverkop op zoek naar een nieuwe locatie om de wedstrijd te kunnen volgen.

Succes van digitale campagnes

Volgens Sandra Soskic, Co-ceo van , begrijpen adverteerders steeds beter dat televisie niet langer het &;hoofd&; advertentiemedium is. Soskic: &; is een goed voorbeeld van een geïntegreerde, moderne campagne met positieve resultaten.&

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in