Heineken lanceert opvolger 'Walk in fridge'
De campagne is, net als 'Walk in fridge', gemaakt door TBWA\Neboko. In de commercial wordt opnieuw een typisch vrouwelijk fenomeen vermannelijkt. Vier vriendinnen hebben zich op de bank geïnstalleerd voor hun favoriete talentenshow als tot hun verbazing eerst het programma 'Men with talent' wordt uitgezonden. Daarin worden alle soorten trucs met Heieneken-flesjes- en blikjes uitgehaald.
Vorige week werd op alle Nederlandse zenders een trailer voor het nieuwe 'programma' uitgezonden. Ook werd de trailer bij diverse blogs en site geseed. Volgens de makers werd de nieuwe commercial, die vanavond om 22.30 uur wordt uitgezonden, net zo goed getest als 'Walk in fridge'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Concept: Jorn Kruijsen & Jeroen van de Sande
Regie: Bart Timmer (Czar)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid