Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch stoft oude verpakkingsdesigns af voor halveliterjubileumblikken

Brouwer introduceert speciale designs ter ere van '400 jaar vakmanschap en karakter'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grolsch viert het 400-jarig jubileumjaar vol overgave. Eerder zagen we al , een , een en een speciaal . Een jubileumblik kon er dus nog wel bij.

related partner content for mobile comes here

Overtuiging
Grolsch grijpt de gelegenheid  aan om de adagia &;karakter tonen&; en &;vol overtuiging vasthouden aan je ideeën&; nog eens voor het voetlicht te brengen. Grolsch: &;Het is een stellige eigenschap van de heren die een cruciale rol hebben in de geschiedenis van Grolsch: Theo de Groen, Peter Kuijper en Gerard Brummer.&;

Brummer
Het verhaal gaat dat reclameman Gerard Brummer weigerde om de ‘Vakmanschap is Meesterschap’ tv-commercial te veranderen. De brouwer: &;Deze werd vervolgens één van de langstlopende en meest succesvolle tv-commercials uit de Nederlandse geschiedenis.&; De introductie van drie jubileumblikken zijn dan ook bedoeld als ode aan Gerard Brummer, en ter ere van 400 jaar karakter. De jubileumblikken verwijzen met hun design naar de tijd van Gerard Brummer. De introductie maakt deel uit van een reeks van speciale jubileumproducten die Grolsch dit jaar uitbrengt.

Beperkte oplage
Logo’s, lettertypen en kleuren die in het verleden zijn gebruikt voor bijvoorbeeld verpakkingen, glaswerk en reclames, komen terug in het ontwerp van de blikken. De nieuwe jubileumblikken met een inhoud van 0.5l zijn, in een gelimiteerde oplage en zolang de voorraad strekt, verkrijgbaar bij supermarkten en slijterijen met een verkoopadviesprijs van € 1,09 per stuk.

Nog meer jubileum
Ter ere van 400 jaar Grolsch introduceert de brouwer gedurende het hele jubileumjaar verschillende  jubileumproducten. Naast deze jubileumblikken lanceerde Grolsch eerder dit jaar een jubileumverpakking met drie beugelflessen en een bijzonder Burgemeesterglas, en een 1,5l jubileumbeugel. Ook in het najaar volgen nog Grolsch 400 jaar productintroducties

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in