Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Euro Effie's naar vijf bureaus

Vijf bureaus in vijf Europese landen, waarvan niet een uit Nederland, hebben deze week in Parijs een Gouden Euro Effie 2000 ontvangen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie fast moving consumer good-food & beverages ging er goud naar Kasmer & Partner uit Duitsland voor het werk voor Red Bull, in non-food ging er goud naar Lowe Lintas & Partners in Frankrijk voor Omo, in de categorie farma ging er goud naar Forsman & Bodenfors in Zweden voor klant Libero, in
all other services was Kilroy Travels de gelukkige (bureau: Saatchi & Saatchi Copenhagen) en ten slotte in de categorie nieuwe media & e-commerce ging er goud naar Letsbuyit.com van bureau Abbott Mead Vickers in Londen.

related partner content for mobile comes here

In vier categoriën is er geen goud vergeven. Wel nog eens vier zilveren Euro Effies en zes bronzen varianten. Het werk van Saatchi voor Kilroy was tevens goed voor de Euro Effie Grand Prix, terwijl er een special print award ging naar Absolute Vodka ( in Frankrijk) en een 'Jury Special Distinction' was weggelegd voor Libero-luiers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in