BBDO Worldwide krijgt 7UP en Miranda
Pepsi-Cola International heeft de communicatiebudgetten van 7UP en Miranda
toegewezen aan BBDO Worldwide dat al sinds mensenheugenis…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
7UP en Miranda werden tot nu toe door Silverstein & Partners uit
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
San Francisco behandeld. Pepsi wil met deze beslissing tot een grotere
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSkostenbesparing komen en tegelijk de creativiteit in de frisdrankmarkt
vergroten. 7UP en Miranda worden naast Pepsi de strijdmerken op de
internationale markt. Het Europese account wordt gecoördineerd door CLM/BBDO
in Parijs, maar bureaus uit diverse landen mogen met creatieve voorstellen
komen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid