Geesink studio wint driemaal goud in Frankrijk en Amerika.
De kennismakingsvideo voor buitenlandse kinderen 'Say Cheese', een
co-productie van Talmon AV Communicatie en de Geesink Studio's,…
Uit 1600 inzendingen was het filmpje genomineerd
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
voor de hoofdprijs. Daarnaast kreeg Say Cheese ook goud tijdens het
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaComunica-festival in Deauville, nadat het eerder reeds in Nederland was
bekroond (gouden AVID Montage Award en zilveren Scenario Award). In de
video maakt een muis een ontdekkingstocht op diverse Nederlandse plekken
in een Hollandse kaas. De video wordt wereldwijd verspreid via
ambassades
en toeristenbureaus. Ook zijn er speciale pakketten voor scholen in het
buitenland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid