Duitse Trots
Boomerang timmert al sinds 1993 aan de weg met opvallende free cards die je mee kunt nemen uit onder andere café's, restaurants, clubs, bioscopen en scholen. Een ideale manier voor adverteerders om de moeilijk grijpbare jongere te bereiken.
Ook Boomerang gaat natuurlijk mee in de actualiteit en de WK-gekte en biedt in de rekken én online een aantal pittige varianten aan, zoals we van Boomerang mogen verwachten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOf liever: van de jonge creatieven die de kaarten ontworpen hebben. Want Boomerang biedt tweewekelijks (de termijn waarop kaarten ververst worden) jong talent een kans om een kaart te maken. Als deze door de selectie komt, wordt hij gedrukt en in de rekken geplaatst of als e-card aangeboden.
Pittige kaarten, ik zei het al. Zo komen op internet concepten langs als: Duitse Trots (een Duitse vlag met het geraamte van een adelaar), Ayaan Hirsi Jansen, Unterhund en Ali Illegalie. Waarmee duidelijk gemaakt wordt dat niet alle kaarten van adverteerders afkomstig zijn:-)
Als je je echt niet kunt inhouden, mag je online ook nog je beoordeling en een reactie geven op de kaarten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid