Dorine van Mullem-Ale Director Business Intelligence & Strategy SBS
Dorine van Mullem-Ale wordt binnen SBS Broadcasting het aanspreekpunt voor externe relaties rond strategische samenwerking met het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ze is direct benoemd als Director Business Intelligence & Strategy. In deze rol is zij met haar afdelingen marketing intelligence, yield en consumer intelligence verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de strategie van SBS. Van Mullem-Ale gaat nauw samenwerken met Sanoma en Talpa en valt rechtstreeks onder ceo Peter de Mönnink.
Dorine van Mullem-Ale is sinds 1 januari 2006 werkzaam bij SBS en leidde voorheen de afdeling Marketing Intelligence. In haar nieuwe functie als Director Business Intelligence & Strategy is zij het aanspreekpunt voor externe relaties die op zoek zijn naar een strategische samenwerking met SBS.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid