Coca Cola zet dans app in tegen overgewicht


Enkele maanden geleden zijn Coca Cola en Ubisoft een campagne gestart, waarbij de nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’ wordt gepromoot. Nederland is nu aan de beurt met een grootschalige campagne op onder andere treinstations. Op slanke 250ml limited edition blikjes ‘Coca-Cola’ en ‘Coca-Cola Zero’ staat een QR code die verwijst naar de mobile dance game. Coca-Cola wil hiermee tieners aanzetten tot beweging en een actieve levensstijl. Uit onderzoek van de frisdrankfabrikant is namelijk gebleken dat 86% van de 3.000 ondervraagde Europese consumenten denkt dat zwaarlijvigheid voornamelijk door inactiviteit wordt veroorzaakt.
De ‘Just Dance Now’ app is een mobiele versie van de zeer populaire console game. Tijdens de introductie worden meer dan 50 nummers beschikbaar gesteld, inclusief de grootste hits uit eerdere Just Dance-games, waaraan iedere week nieuwe nummers worden toegevoegd. Interessante feature in de Just Dance Now app is de HealthKit-ondersteuning. De calorieën die je met Just Dance hebt verbrand, worden meteen toegevoegd aan je fitness-activiteit in je HealthKit-app.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Just Dance Now’ is gratis te downloaden via de iPhone Apple Store en Google Play Store.
Just Dance Now video promo:
Just Dance Now with Coca-Cola and Les Twins!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid