Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca Cola zet dans app in tegen overgewicht

Just Dance Now-campagne van Coca-Cola en Ubisoft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Enkele maanden geleden zijn Coca Cola en Ubisoft een campagne gestart, waarbij de nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’ wordt gepromoot. Nederland is nu aan de beurt met een grootschalige campagne op onder andere treinstations. Op slanke 250ml limited edition blikjes ‘Coca-Cola’ en ‘Coca-Cola Zero’ staat een QR code die verwijst naar de mobile dance game. Coca-Cola wil hiermee tieners aanzetten tot beweging en een actieve levensstijl. Uit onderzoek van de frisdrankfabrikant is namelijk gebleken dat 86% van de 3.000 ondervraagde Europese consumenten denkt dat zwaarlijvigheid voornamelijk door inactiviteit wordt veroorzaakt.

related partner content for mobile comes here

De ‘Just Dance Now’ app is een mobiele versie van de zeer populaire console game. Tijdens de introductie worden meer dan 50 nummers beschikbaar gesteld, inclusief de grootste hits uit eerdere Just Dance-games, waaraan iedere week nieuwe nummers worden toegevoegd. Interessante feature in de Just Dance Now app is de HealthKit-ondersteuning. De calorieën die je met Just Dance hebt verbrand, worden meteen toegevoegd aan je fitness-activiteit in je HealthKit-app. 

‘Just Dance Now’ is gratis te downloaden via de iPhone en.

 Just Dance Now video promo:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in