
Er zijn op dit moment vijf Nederlanders als Cannes Lions-jurylid benoemd. Dat meldt Orange Lions, de organisatie (bestaande uit Kerrie Finch en Kyra Roest) die Nederland vertegenwoordigt op het internationale reclamefestival.
Het gaat om de volgende personen per categorie:
-Creative Business Transformation: Josefien Olij, head of marketing, Philips
-Direct: Sadira E. Furlow, chief of global brands & communications, Tony's Chocolonely
-Entertainment: Simone Moessinger, ECD, 72andSunny Amsterdam
-Health & Wellness: Joris Tol, creative director, Dentsu Creative
-Sustainable Development Goals: Grace O'Brien, creative director, Akqa Amsterdam
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
Somfy
Binnen afzienbare tijd moeten er nog zeven Nederlandse juryleden bekend worden. Cannes Lions vindt dit jaar plaats van maandag 16 juni tot en met vrijdag 20 juni in Cannes, gelegen een de Zuid-Franse Rivièra.
Goed jaar
Nederland beleefde vorig jaar een uitzonderlijk goede editie, met de winst van tientallen Leeuwen waaronder een Grand Prix voor 'Stukje van mij' van KPN en bureau Dentsu Creative.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee