Overslaan en naar de inhoud gaan

Directieteam 180 LA compleet

William Gelner wordt executive creative director van 180 LA. Gelner is afkomstig van BBH New York, waar hij group creative director was.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij BBH was Gelner onder meer vijf jaar lang verantwoordelijk voor de Axe campagnes en hij was onlangs internationaal creatief verantwoordelijk gemaakt voor het merk. Voor BBH werkte hij bij Cliff Freeman and Partners, Fallon, JWT en McCann Erickson.

related partner content for mobile comes here

Chris Mendola, oprichter en partner 180: 'Toen we op zoek waren naar een creatief hoofd voor ons bureau in Los Angeles, bleek William al gauw de meest logische keuze. Hij past precies bij het 180 model van Big Brand Ideas die media en culturele grenzen doorbereken.' Gelner sluit zich aan bij de twee managing partners van de LA vestiging. Een van hen, Peter Cline, verliet in januari na zes jaar Nederland en 180 Amsterdam om in LA het nieuwe bureau op te zetten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in