Overslaan en naar de inhoud gaan

De Marketing Top10 van 2007

ICSB heeft een top10 gemaakt van de ontwikkelingen die de marketeer in 2007 niet had mogen missen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een top10 gemaakt van de ontwikkelingen die de marketeer in 2007 niet had mogen missen.

related partner content for mobile comes here

Ze schrijven zelf: ' Deze Marketing top 10 van het afgelopen jaar geeft u een overzicht van bedrijven en merken die zich in 2007 hebben onderscheiden door nieuwe manieren van communiceren met klanten, door het omverwerpen van heersende business modellen of door succesvol nieuwe markten te creëren.'

De Marketing top 10 van 2007:

1. De - BNN zorgt voor kamervragen en discussies op CNN.

2. - Specifieke User Generated Content (UGC) websites.

3. - Lancering van een nieuwe verkeersinformatiedienst.

4. - This is our new album, enjoy!

5. - Lenen zonder bank.

6. - Hou Jan niet voor jezelf!

7. KPN & - Goeiemoggel, stuurt u mij een doosje Poeremetators!

8. - Creëer je eigen radiostation.

9. - De verlosser van de Senseo.

10. - Power to the consumer.

Wil je ook weten waarom?

Klik dan hier voor de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in