Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief directeur Marcel Hartog wordt partner bij Joe Public

Hartog vertrekt bij J. Walter Thompson Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Joe Public Take-Away Advertising versterkt de creatieve leiding met Marcel Hartog. Hij stapt over van J. Walter Thompson Amsterdam, waar hij sinds 2015 samen met Bas Korsten executive creative director was.

related partner content for mobile comes here

Hartog zegt dat hij overstapt omdat hij ondernemerschap wil ervaren bij het jonge bureau. Joe Public bestaat nu 5,5 jaar.

Niet uit onvrede


Hartog: ‘In de twee jaar bij J. Walter Thompson heeft het bureau alles gewonnen wat er maar te winnen valt, ik ben blij dat van dichtbij mee te hebben gemaakt. De overstap naar Joe Public maak ik dan ook zeker niet uit onvrede. Ik kan partner worden bij een bijzonder bureau dat de reclamewereld toch een beetje heeft veranderd met hun Take-Away Advertising formule en niet-pitch beleid.’

Hartog: ‘In de twee jaar bij J. Walter Thompson heeft het bureau alles gewonnen wat er maar te winnen valt, ik ben blij dat van dichtbij mee te hebben gemaakt. De overstap naar Joe Public maak ik dan ook zeker niet uit onvrede. Ik kan partner worden bij een bijzonder bureau dat de reclamewereld toch een beetje heeft veranderd met hun Take-Away Advertising formule en niet-pitch beleid.’

'Bureau met meerdere smaken'
Hartog zal bij Joe Public plaatsnemen in het management dat verder bestaat uit Jolies van Rijn (client services director) en oprichters Jeroen van Eck (strategy director) en Antoine Houtsma (creative director).

Houtsma: ‘Joe Public groeit dit jaar met 50%. Met de komst van Marcel kunnen we dit niet alleen opvangen maar zijn we ook weer op oorlogssterkte voor nieuwe klanten. We willen een bureau worden met meerdere smaken. Neem zijn bekroonde werk voor ALS en het Mauritshuis of de film met de ING hesjes, dat is toch weer heel ander werk dan wat wij maken voor OHRA of GAMMA maar wel weer in de lijn van onze Valentijnskus voor PostNL.’

Klanten en prijzen


Joe Public Take-Away Advertising is in de eerste 5 jaar van het bestaan drie keer genomineerd voor Bureau van het Jaar. Vaste klanten van het bureau zijn OHRA, GAMMA, TOTO, CDA, Fietsenwinkel.nl, Vrumona en Unilever.

de eerste 5 jaar van het bestaan drie keer genomineerd voor Bureau van het Jaar. Vaste klanten van het bureau zijn OHRA, GAMMA, TOTO, CDA, Fietsenwinkel.nl, Vrumona en Unilever.

n drie keer genomineerd voor Bureau van het Jaar. Vaste klanten van het bureau zijn OHRA, GAMMA, TOTO, CDA, Fietsenwinkel.nl, Vrumona en Unilever.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in