Consument wil reclame in ruil voor content op gsm


Bijna tien procent doet een aankoop naar aanleiding van zo'n mobiele advertentie, zo onderzocht de Online Publishers Association OPA. Er werden meer dan 6000 mensen ondervraagd in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië, Spanje en Duitsland.
Mobiele internetadvertenties zijn een stuk populairder dan andere mobiele marketingtechnieken, zoals sms, concludeert de OPA. Hoe populair mobiele internetadvertenties zijn waar geen gratis content tegenover staat, werd niet onderzocht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZo’n 30 procent van de gebruikers in Europa en de VS blijkt tevreden met het mobiele internet. De tevreden Amerikanen zijn met 43 procent in de meerderheid. Van de Europeanen is 28 procent tevreden.
Bron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid