Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument wil reclame in ruil voor content op gsm

Ruim een derde van de Europeanen zegt advertenties op de mobiele telefoon te willen bekijken in ruil voor gratis mobiele content.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bijna tien procent doet een aankoop naar aanleiding van zo'n mobiele advertentie, zo onderzocht de Online Publishers Association OPA. Er werden meer dan 6000 mensen ondervraagd in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië, Spanje en Duitsland.

related partner content for mobile comes here

Mobiele internetadvertenties zijn een stuk populairder dan andere mobiele marketingtechnieken, zoals sms, concludeert de OPA. Hoe populair mobiele internetadvertenties zijn waar geen gratis content tegenover staat, werd niet onderzocht.

Zo’n 30 procent van de gebruikers in Europa en de VS blijkt tevreden met het mobiele internet. De tevreden Amerikanen zijn met 43 procent in de meerderheid. Van de Europeanen is 28 procent tevreden.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in