Wow informeert consument over Windows Vista
Microsoft Nederland gaat het publiek informeren over de mogelijkheden van Windows Vista via het eenmalige lifestyle magazine Wow.
De uitgave van Wow is onderdeel van een grote marketingcampagne voor Windows Vista. Ruim 3,7 miljoen huishoudens kunnen het tijdschrift op 12 maart op de deurmat verwachten. Wow laat de internetgebruikers kennismaken met Windows Vista vanuit hun eigen omgeving en dagelijkse manier van leven. Het blad mag geen moeilijke technische verhalen brengen, maar een heldere en aansprekende uitleg. Hiervoor is de hulp ingeroepen van bekende Nederlanders zoals DJ Tiësto, columnist Martin Bril en ontwerper Rodrigo Otazu. Het magazine toont niet alleen producten van Microsoft, maar laat ook zien wat anderen op het gebied van software hebben.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Contentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
Covetrus
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid