Overslaan en naar de inhoud gaan

CM heeft een nieuwe identiteit en logo

De nieuwe huisstijl is eigentijdser volgens het bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mobiele serviceprovider CM heeft een nieuwe positionering, visuele identiteit en website. 

related partner content for mobile comes here

Volgens het bedrijf zelf is de nieuwe identiteit is eigentijdser en past beter bij hoe CM ‘zich als bedrijf heeft ontwikkeld en waar het vandaag de dag voor staat’. Er hoort ook een nieuwe website bij: CM.com

CM begon in 1999 als sms-bedrijf, maar het ontwikkelde zich tot een bedrijf dat zich ook richt op dienstverlening als payments, pushnotificaties, online identificatie, voiceberichten en ticketing. 

Niet meer telecom

Chief marketing officer Joris van der Waart geeft aan dat het bedrijf nu diensten aanbiedt in het gehele mobiele spectrum en dat de reden is dat de toevoeging ‘telecom’ niet langer wordt gevoerd. 

Van der Waart: ‘We zijn zeker niet alleen een telecombedrijf.

‘We presenteren als bedrijf dus ook een nieuw logo, dat beter past bij de huidige identiteit en positionering van CM. Het voorgaande logo deed wat industrieel, wat technisch aan. De letters CM waren opgebouwd uit losse stukjes. In ons nieuwe logo zijn de letters in één vloeiende beweging met elkaar verbonden. Het geeft aan wie we zijn, waartoe we er zijn en wat we kunnen betekenen voor mensen en bedrijven.’

Het oude logo

CM is nu ook eigenaar van het internetdomein CM.com, dat de nieuwe huisstijl heeft. Op de wedstrijdshirts van Eredivisieclub NAC Breda, waarvan CM de hoofdsponsor is, staat het nieuwe logo en het nieuwe internetadres. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in