Overslaan en naar de inhoud gaan

Carat-klanten krijgen weblog-les

Mediabureau Carat gaat klanten als Tivo en Pfizer leren hoe ook zij weblogs kunnen inzetten als marketingtool.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Emerce is het doel leren te communiceren met klanten. In eerste instantie wordt de bedrijven bijgebracht hoe ze weblogs kunnen monitoren: ‘Wat wordt er over ons geschreven in de blogospehere en hoe moeten we daarmee omgaan?’. Daarnaast moet de klanten duidelijk worden hoe ze kunnen adverteren op weblogs die er toe doen en wat het adverteren daarop voor hun merk betekent. Tenslotte moet hen de kneepjes van het weblogvak worden bijgebracht.

related partner content for mobile comes here

Volgens vice-president John Cate van Carat is starten van een weblog niet geschikt voor alle klanten. ‘We moeten bepalen welke klanten wel en niet tegen het aangaan van een dialoog kunnen en dus ook tegen negatieve feedback.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in