Overslaan en naar de inhoud gaan

Callcenters strijden om Telesales Team Trophy

Dertien callcenters strijden deze periode om de Plantronics Telesales Team Trophy 2001. De deelnemers moeten in twee weken zo veel mogelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wedstrijd is georganiseerd door Telebusiness Magazine en bedoeld om de ruime mogelijkheden van telemarketing aan te tonen, als instrument binnen de totale wereld van marketingcommunicatie. Verder wil de organisatie met deze wedstrijd het belang van de agents benadrukken, die immers het succes van het instrument bepalen. Ieder jaar wordt de actie opgedragen aan een goed doel. De callcenter-agents bellen mensen op die al eens geld aan Artsen zonder Grenzen gedoneerd hebben. Het gaat om donateurs, die tussen januari en december 1999 voor het laatst een bedrag gegeven hebben, en die daarna niets meer van zich lieten horen. De donateurs wordt gevraagd, of zij bereid zijn om opnieuw het werk van Artsen zonder Grenzen financieel te steunen. Het doel van de actie is om de donateurs per telefoon voor langere tijd een ‘telemachtiging’ af te laten geven.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in