BP heeft beste corporate reputatie
BP managed haar corporate reputatie het beste. Dat blijkt uit een Britse poll onder honderd CEO’s door de PRCA (Public Relations…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
BP werd door 30 procent van de ondervraagden als beste voorbeeld genoemd. Op de tweede plaats komt Tesco, met 14 procent en de derde plaats wordt gedeeld door Shell en Virgin met ieder 4 procent. BP doet het vooral goed door z’n lange termijn-investeringen in reputatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Uit het onderzoek bleek ook dat – hoewel CEO’s aangeven PR belangrijk te vinden – PR-consultants en –bureaus lang niet altijd als eerste om advies wordt gevraagd als het gaat om de corporate reputatie. Slechts eenderde van de CEO’s zegt dit wel te doen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoBron: PR Week UK
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid