Overslaan en naar de inhoud gaan

O&M dichtbij account PricewaterhouseCoopers

Ogilvy & Mather Worldwide lijkt het internationale PricewaterhouseCoopers reclameaccount te gaan binnenhalen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP Group (moeder van O&M) kan daarmee de grip op het account van IBM verstevigen. De computergigant kondigde namelijk recent de acquisitie van de consultancytak van de accountancyfirma aan. IBM kondigde op 1 augustus aan dat het PricewaterhouseCoopers wilde overnemen voor 3,5 miljard dollar. O&M heeft al een aantal jaren het wereldwijde reclameaccount van IBM in handen. Sinds vorig jaar is het account van IBM geconsolideerd bij WPP. Het account PricewaterhouseCoopers zou 90 miljoen dollar waard zijn, aldus Brand Republic. Het is nu verdeeld tussen bureaus uit de Interpublic-groep: Hill, Holliday, Connors, Cosmopulos en McCann-Erickson Worldwide.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in