Overslaan en naar de inhoud gaan

McCann doet campagne EZ

McCann-Erickson heeft de pitch van het ministerie van Economische Zaken omtrent de liberalisering van de Nederlandse energiemarkt gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de Europese aanbesteding van het ministerie voor een campagne rond de liberalisering bleef McCann-Erickson met vier bureaus over. Uiteindelijk trok het bureau de campagne naar zich toe. McCann schreef een geïntegreerd plan voor het ministerie waarin reclame, pr en voorlichting samenkomen. Gé Key, algemeen directeur van McCann-Erickson Advertising: ‘In deze tijd is het van belang om breder te denken dan alleen reclame. De verschillende communicatiedisciplines werken nauw samen en sinds kort vallen pr en voorlichting daar ook onder.’ De startdatum van de campagne staat nog niet definitief vast, omdat deze afhankelijk is van de te nemen beslissingen in de Tweede Kamer. Tijdens het eerste traject van de campagne wordt aandacht besteed aan onderzoek binnen de energiemarkt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in