
Die samenwerking wordt de komende jaren voortgezet. Samen met de Tuinbouwsector, inwoners van Almere, sponsors en potentiële bezoekers werken de partijen toe naar Almere als 'Green City', een gezonde en zelfvoorzienende stad.
In de loop naar 2022 zal Almere steeds groener worden, met als nieuw hart het Floriade-terrein. De communicatiecampagne en de stad zelf moeten meegroeien met deze ontwikkelingen. Elke uiting is een stap verder op weg naar 2022. De communicatie voor Floriade Almere begint dit jaar en over tien jaar moet er een wereldwijd herkenbaar en aansprekend merk staan. Onder het motto 'Growing Green Cities' begint een voortdurend evoluerende campagne waarop de betrokkenen invloed kunnen uitoefenen.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBHet Growing Green Cities manifest verbeeld door KesselsKramer en animator Bas Mooij.
Floriade 2022 from KesselsKramer on Vimeo.
Verantwoordelijk bij klant: Adri Duivestein, Henk Meijer, Marloes Konings, Ivonne de Nood
Concept: Erik Kessels, Krista Rozema, Pim Gerrits
Productie: Pieter Leendertse
Illustraties: Anthony Burrill
Animatiefilm: Bas Mooij
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee