Allard in creatieve directie MediaPartners Group
Irpa Allard (44) treedt per 1 februari toe tot de creatieve directie van MediaPartners Group als creatief directeur.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Allard is al 26 jaar werkzaam in het communicatievak en was afgelopen jaren onder andere hoofdredacteur van diverse publieksbladen en creative director Custom Publishing bij Sanoma Uitgevers. Bij MediaPartners was ze onder meer interim-hoofdredacteur op beide titels van Albert Heijn: Allerhande en het onlangs gelanceerde Wathandig.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De creatieve directie van MediaPartners Group bestaat per februari naast Irpa Allard uit Martin van Velzen (directeur strategie) en Muk Swart (creatief directeur).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMediaPartners Group breidde recent zijn klantenpakket uit met onder meer Achmea, Heineken International, Philips, Unilever en Univé-VGZ-IZA-Trias.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid