AH: geen huismerksupermarkt
Albert Heijn ontkent te werken aan een nieuwe formule waarbij de nadruk sterk komt te liggen op huismerken. De vier bestaande formules, AH…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat schrijft De Telegraaf. Vorige week berichtte NRC Handelsblad over de nieuwe AH-formule en baseerde zich daarbij op meerdere bronnen. De concernwoordvoerster erkent wel dat er wordt gewerkt aan de verdere ontwikkeling van de huismerken, maar dat is volgens haar een voortgaand proces.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De winkel in Heemskerk moet op 1 december heropenen. Uit de verbouwingsplannen zou de nieuwe formule blijken. De nadruk bij de nieuwe formule zou niet alleen op huismerken, maar ook op biologische producten, gezonde voeding en non-food komen te liggen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: zibb food.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid