Overslaan en naar de inhoud gaan

Agency.com doet hele Ikea-campagne

Een online bureau dat de totale campagne voor een klant ('account') voor zijn rekening neemt? Is een trend, weet Wall Street Journal. En…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een online bureau dat de totale campagne voor een klant ('account') voor zijn rekening neemt? Is een trend, . En laat nu Ikea, met haar 'ouderwetse' papieren catalogus, een voorloper hierin zijn.

related partner content for mobile comes here

was hét online marketingbureau eind vorige eeuw, met een tegen de klippen op groeiend kantoor in Amsterdam, dat overigens . Ik herinner me boeiende interviews met de overigens zelf zo nuchtere chefs in New York, wat een tijd!

Dit Agency.com werd uiteindelijk onderdeel van en heeft nu binnengesleept als klant voor niet alleen het internetverhaal maar ook voor boven de streep ('above the line') marketing, onder meer de buitenreclame ('outdoor') en het drukwerk ( 'print').

Dat was het gevolg van een bijeenkomst met Ikea, Agency en de vaste reclamebureaus Robert/Boisen & Like-Minded. Agency had de beste ideeën. En Agency.com doet mee in de strijd om Ikea later dit jaar als klant voor alle marketing in te lijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in