
Daarmee willen de nieuwe financiers het voortbestaan van de Rotterdamse eerstedivisieclub veilig stellen. Bovendien wil de sponsorgroep met de financiële steun voorkomen dat Sparta in handen komt van projectontwikkelaars die geen enkele binding hebben met de Rotterdamse club.
De sponsorgroep heeft wel een aantal zwaarwegende voorwaarden verbonden aan de garantstelling: Sparta moet per 1 juli schuldenvrij zijn, tekorten over het huidige seizoen mogen niet naar het nieuwe seizoen worden overgeheveld en de organisatiestructuur moet sterk worden vereenvoudigd.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBPeter Bonthuis, directeur van het sportmarketingbureau WSM, wordt naar voren geschoven als algemeen directeur van Sparta. Cees van Cuilenborg, algemeen hoofdredacteur van Sport Media (uitgever van onder meer Voetbal International), is bereid om als adviseur bij de inrichting van de nieuwe organisatie te helpen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee