Overslaan en naar de inhoud gaan

Singapore Airlines laat passagiers bieden op upgrades

Een aantal passagiers kunnen een paar dagen voor vertrek online bieden op een upgrade van hun plek.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De luchtvaartmaatschappij zal volgens een week voor vertrek op een &;discrete manier&; consumenten benaderen die een economy-ticket hebben gekocht.

related partner content for mobile comes here

Deze .

Wordt wellicht uitgebreid

Veertig uur voor vertrek worden de resultaten van de veiling bekend gemaakt aan de bieders. Als het een succes wordt, kan de veiling worden uitgebreid naar andere zitplaatsklassen, zegt de maatschappij.

De veiling is voor Singapore Airlines een manier om het hoofd te kunnen bieden aan concurrentie met regionale low-cost carriers en vliegmaatschappijen uit het Midden-Oosten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in