Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert Bohemen nieuwe CMO TomTom

Hij wordt verantwoordelijk voor het merk, alle marcom-activiteiten en de corporate communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

TomTom, aanbieder van navigatietechnologie, heeft Robert Bohemen aangesteld als Chief Marketing Officer.

Bohemen is verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten.

related partner content for mobile comes here

Hij geeft aan tegen Marketingonline dat zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomTom’s positie op het gebied van navigatietechnologie.

Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder andere Vodafone, Agilent Technologies en Hewlett-Packard. Als CMO van De Bijenkorf was hij vervolgens verantwoordelijk voor digitalisering van de klantuitingen, CRM en brandactivatie door introductie van events, het Privilege Membership en de winkelbeleving.

Daarna mocht hij als CMO van Blokker Holding de formule toekomstbestendig maken en de identiteit flink aanscherpen.  Deze ommezwaai bleek voor de directie echter te radicaal, waarna werd besloten uit elkaar te gaan.

Inmiddels is Bas Verheijen (ex-Picnic) bij Blokker aangesteld als marketingdirecteur.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in