Overslaan en naar de inhoud gaan

Bever: 'slecht weer is misschien wel het mooiste weer'

Bureau KesselKramer maakt najaarsfilm voor de outdoorwinkel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De herfst is begonnen en daarom begint outdoorwinkel Bever met een najaarscampagen. In de campagne staan echte medewerkers van de winkels centraal, net zoals in de vorige actie. Terwijl de meeste mensen dol zijn op zon en warmte, vinden zij  slecht weer 'misschien wel het mooiste weer dat er is'.

related partner content for mobile comes here

Dat zie je terug in onderstaande film.

De campagne (bureau: KesselsKramer) is te zien op tv, online en te horen op de radio. De actie sluit aan op de slogan 'niemand is een binnenmens'. 'Slecht weer is mooi weer' is het thema van Bever tijdens het najaar en de winter.

Credits:
Creatie: Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Daphne Weers-Linthorst, Lea Noordhoek
Strategie: Matthijs de Jongh
Bever: Francis Langenberg
Crew: Rob Hodselmans, Dennis Vlot, Andre Plug, Tim de Heer
Post: Gerhard van der Beek, Peter Alderliesten, Jesse Koolhaas, Michiel Wesselink & Manon Ikink (SoundCircus), Bas Mooij

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in