Bever: 'slecht weer is misschien wel het mooiste weer'
De herfst is begonnen en daarom begint outdoorwinkel Bever met een najaarscampagen. In de campagne staan echte medewerkers van de winkels centraal, net zoals in de vorige actie. Terwijl de meeste mensen dol zijn op zon en warmte, vinden zij slecht weer 'misschien wel het mooiste weer dat er is'.
Dat zie je terug in onderstaande film.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe campagne (bureau: KesselsKramer) is te zien op tv, online en te horen op de radio. De actie sluit aan op de slogan 'niemand is een binnenmens'. 'Slecht weer is mooi weer' is het thema van Bever tijdens het najaar en de winter.
Credits:
Creatie: Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Daphne Weers-Linthorst, Lea Noordhoek
Strategie: Matthijs de Jongh
Bever: Francis Langenberg
Crew: Rob Hodselmans, Dennis Vlot, Andre Plug, Tim de Heer
Post: Gerhard van der Beek, Peter Alderliesten, Jesse Koolhaas, Michiel Wesselink & Manon Ikink (SoundCircus), Bas Mooij
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid